Dagens teknik

Dagens teknik.... ja vad kan man säga om det? Ordspråket man märker inte vad man har förräns man har förlorat det, är mycket passande i detta sammanhang. Har varit utan Internet i två dagar och man känner sig helt lost. Ibland undrar jag hur man kunde klara sig förr. Jag tycker ändå inte att jag använder Internet mycket annars, men när man väl inte har det det är då man behöver det som mest.

Men nu är i allafall problemen lösta och min vardag kan återgå till det normala igen....


bjuder på en liten hippe bild från i våras...

Love Stina

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

söt bild.. där är du blond dessutom!



här i göteborg finns de ingen snö heller, här är de nästan lite vårkänsla. i ulricehamn däremot är de massa snö!

2009-02-09 @ 08:59:12
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0