Framme i Los Angeles

Sitter just nu mätt och belåten och tänkte sammanfatta dagen i bilder. Trots flygresan var 13 timmar lång var det inte alls så farligt som vi trodde. Mycket sovande ( iallafall för min del) och film tittande kunde vi döda tiden. Vi har dock stött på ett litet problem: min mobil fungerar inte i USA och Kalles får vi egentligen inte använda mer än i nödfall. Så om ni inte har hört av oss så vet ni varför.

Morgonen inledde Kalle med en hot dog kl 05.00 och visade mig att han hade snott mina strumpor då alla hans redan var nerpackade :)




Väl på uppe på planet till London var vi nöjda och glada och fick njuta av mycket solsken




Stressade till gaten i London eftersom att planet var försenat så det var bara till att hoppa på American Airlines, där njöts det utav sömn och film. Till och med planen köade för att lyfta från Heathrow, det är inte varje dag man ser det.


Väl framme på LAX, 26 gradig värme och mycket trötta men entusiastiska för det som komma skall...




Vi hämtade bilen som vi hade bokat och bestämde oss för att vi skulle köra genom Beverly Hills för att göra något vettigt utav dagen. Bara det att Kalle lade in fel adress i GPS: en, vilket vi inte kom på efter 1 timmes fel körning och köande på olika Highways.


Aja tänkte vi och körde av motorvägen för att sedan kunna knappa in adressen till ett hotell i West Hollywood. Och det är här vi befinner oss nu på Sunset Marquis (www.sunsetmarquishotel.com), ett stenkast från Sunset Blvd. När vi såg sängen kunde vi inte låta bli att hoppa i den lite, vilket också syns på bilden.


Kalle han var så trött efter middagen så han bara deckade i sängen. Nu är det snart min tur, känner mig helt slut och imorgon blir det nya äventyr :)

Love Stina 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt & höra att ni är framme och välbehållna. Blev lite orolig när jag inte hört från er, men nu vet jag ju varför =) Njuuut av er semester & var rädda om er! Puss

2009-01-13 @ 18:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0