Det där med att sova...



Har nu gjort mig ordning för att bege sig till jobbet. Kalle han var uppe med tuppen och lämnade mig i sängen helt ensam, ändå kunde jag inte slita mig ur den. Annars brukar Kalle vara ett problem för då är det så varmt och skönt under täcket och då vill jag inte gå upp för det. Jag förstår inte vad det handlar om. Äntligen börjar jag kunna lägga mig i tid och sova på nätterna, men nu så kan  jag inte vakna istället. Kanske får börja proppa i mig extra vitaminer eller något för detta fungerar inte! Jag är väl medveten om att jag inte är den enda personen i världen som är en sömntuta, men jag vill inte vara det. Tänk så mycket man missar utav dagen bara för att man vill dega i sängen. Nä, jag tror det får bli ändring på detta. Får tänka ut något medans jag jobbar.

Love Stina

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är också en riktig sömntuta. Men för mig går det i perioder och vinterhalvåret brukar i regel innebära att jag mer eller mindre går i ide och sover till någon väcker mig. Håller med dig om att det är trist för man vill ju kunna få saker gjorda på dagarna :)

2009-02-03 @ 23:33:05
URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-02-04 @ 01:31:29
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0