Borta bra, men hemma bäst...

Jag har gjort en mega tabbe! Sista dagen på semestern och jag har glömt att ladda kameran. Den bara dog. Mycket ilsken på mig själv! Vi stannade inne på förmiddagen eftersom det regnade. När det blev uppehåll susade vi iväg för att kolla Chinatown i LA. Mycket mindre än i San Fransisco, men större än i New York. Det ser ungefär likadant ut i alla tre städerna. Dock är utbudet på väskor, klockor och jeans större i New York, tyckte jag.

Vi körde också ner till Manhattan Beach som anses vara den mest romantiska stranden i LA. Tyvärr var det grått och tråkigt men vi avnjöt en lång promenad med mycket skratt och prat längs med strandenkanten. Av någon konstig anledning är vi väldigt trötta på eftermiddagarna så efter vår lilla utflykt åkte vi hem till hotellet igen och vi båda två deckade i sängen. Vaknade i panik kl 20.00 av att våra magar kurrade. Körde till närmasta Burger King för att fylla detta hål. Sedan njöts det utav drinkar på hotellets bar till kl 00.30. Ett fint sätt att avsluta våra underbara semester på.


Hemresa imorgon, vemodigt men sant. Ska ändå bli skönt att komma hem och ha en normal vardag igen.
Borta bra men hemma bäst, eller?

Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

okej.. men ja älskar längden och vill allt annat än korta den. men nu är de bara färgen.. har försökt slinga ner håret efter åratal av mörk färgning.. men då blir de röda toner hur frisören än gör. och igår rann de bara över, igår hatade jag de verkligen..

2009-01-24 @ 11:08:49
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: embla

Svar; Jo, visst är de coola. Nästan så man kan använda de till vardags, men det blir första eller fjärde istället som kläd val :)

2009-01-24 @ 15:40:03
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0