Ett litet missöde

Vilken dag det har varit. Trots att jag har varit ledig är det alltid fullt upp. Om det inte är städning så är det tvätten. Var ute och körde idag och vips i en korsning blev man påkörd bakifrån. Har aldrig varit med om något sådant förut och visst var det ingen stor smäll, men jag blev lite rädd ändå. Vi stannade vid vägkanten för att kolla om det blev några omfattande skador, men det blev bara ett krossat dimmljus denna gången. Hjärtat bultade hårt i bröstkorgen när jag steg ur ut bilen och jag höll tummarna för att det lät värre än vad det var. Och mån tro att jag blev glad när jag såg att det inte var någon större skada skedd. Hoppas jag aldrig behöver vara med om något sådant igen.



Love Stina

Kommentarer
Postat av: Eva Velin

Hej Stinis!!!

Hoppas att du haft en bra o mysig ledig dag!

tittade som hastigast på bilderna.....WoW va häftigt!en såån resa skulle jag oxå vilja göra,men gud va´hungrig jag blev..mkt ätande haha en sån resa hade jag behövt! superfina bilder o inlägg-jätte roligt att kunna ta del av er resa.Kanske man skulle börja m att blogga själv! ha en bra torsdag o vi ses på fredag!

Kram Eva

2009-01-28 @ 22:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0