Nu börjar det närma sig...

Tiden går snabbt när man har roligt, är ett vanligt uttryck och som verkligen stämmer. Känns som om det vore igår jag och Kalle tog beslutet om att åka till Los Angeles på semester. Men undertiden kom vi också på att om vi nu ändå ska resa till USA kan vi lika väl hyra en bil och åka runt på västkusten. Planerat har vi gjort sedan oktober och nu äntligen börjar det närma sig till avfärd. Inget annat är bokat mer än flygbiljetter och hyrbil, allt annat är upp till ödet!
Resan kommer att se ut någerlunda såhär:

Vi ska dock utöka vår runda även till San Fransisco, vilket jag har ritat in med det svarta. Ohh, jag vill åka redan idag!! Hotellen är inte heller bokade, vi vet bara att vi ska sova en natt i Los Angeles innan vi kör till antigen San Fransisco eller Las Vegas. Vi letar efter hotell och många lockar, men vi kan icke bestämma oss.

Det får vänta någon dag till vi har trots allt till på måndag kl 08.00 på oss, sen blir det en 15 timmars flygresa. Sängen väntar har en sista arbetsdag innan jag kan officiellt säga att jag är på semester, men i mina tankar är jag redan det.

Love Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0