Packning i allra högsta grad

Vilken dag! Tiden har bara sprungit iväg och jag borde egentligen ligga i sängen och försöka sova då jag ska upp om tre timmar igen. Packat har jag gjort från kl 13 och det sista lades ner för ca 30  minuter sedan.

Det som är roligt med att åka på semster är att man träffar släkt och vänner och umgås med de innan det är dags att bege sig. Besök är så himla trevligt :) Sakta men säkert börjades det med packningen och där emellan fick jag ett nytt bländade vitt leende då min svägerska tog bort all tandsten. Tänk vilken skillnad det gör, tur att man har en tandsköterska i släkten :) Fika och kaffe blev det i massor och middagen bestod utav italiensk gourmet: Pizza!!

Det känns som om allting är under kontroll och vi är redo för 13 dagars ledighet full med äventyr och upplevelser. Ungefär så här har dagen sett ut:



Usch ja, nu borde man hoppa i säng. Vi har en låång dag framför oss imorgon.
Love Stina

Kommentarer
Postat av: mami

Hoppas ni får en jätttte trevlig och skön semester i det stora landet. Upplev och njut...var rädda om varandra, kramar från oss

2009-01-12 @ 23:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0