Britney till Sverige



Nu är det klart. Popprinsessan ska göra ett Sverige besök. På hennes officiella hemsida raddades hennes kommande Europa turné upp.
Tänk så glad man kan bli. Startar upp datorn och förstasidan är msn:s hemsida. Som huvudrubrik: Britney kommer till Sverige! Yeah tänker jag, den 13/7 är uppbokat och klart så nu ska man bara vänta på att biljetterna ska släppas och sen blir det roadtrip. Jag är absolut ingen koncert människa, men jag har sagt att om Britney kommer till Sverige ska jag dit. Har aldrig varit ett direkt fan av henne, men hennes nya album är super och vilken comeback hon har gjort och det ska hon ha cred för!

Hoppa i bikinin och packa väskan sen ska det njutas av sol för resten av dagen!

´By Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0