Äntligen måndag...


Skjorta: Vero Moda. Jeanskjol: Vero Moda. Stövlar: "Lånade" ur mammas garderob. Smycken: Efva Attling

Då var det måndag morgon igen och det är snart dags att bege sig till jobbet. Har en kort dag idag så jag hinner med en massa saker även när jag kommit hem. Ska bli såå himla skönt. Kanske ska jag lägga upp ett träningsprogram så jag kan påbörja det projektet så snabbt som möjligt? Eller blir det kanske helmys i TV- soffan? Vi får se var dagen tar mig....

Kaffe- check
Shake- check
Kläder- check
Smycken- check

Ser ut att vara redo för en ny dag, med nya utmaningar!

Love Stina

Kommentarer
Postat av: johanna

skittuffa stövlar tycker jag :D

2009-02-02 @ 13:51:48
URL: http://johannafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0