Myntet har två sidor...



Det är svårt att hitta en balans i vardagen. Allting är inte bara svart och vitt utan det finns även gråzoner. Vissa människor kan inte förstå det. Och visst kan det vara svårt ibland, men man måste se saker och ting ur ett vidare perspektiv . Man kan inte hela tiden bära sina skygglappar och se saker ur en synvinkel. Myntet har faktiskt två sidor.

Men hur kan det då komma sig att man blir så speglad av andras åsikter  framför allt medias? Är vi verkligen så blåögda, naiva och godtrogna? Finner inga specifika svar. Jag känner mig  i allafall lyckligt lottat  att jag har personer i mitt liv som älskar att diskutera så jag kan få lite perspektiv på saker och ting. Det hade varit skrämmande att leva i en bubbla och inte veta vad som egentligen finns utanför.

Love Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0