Rutigt på rutigt...



Ibland önskar jag att jag hade all tid i hela världen. Det finns så mycket jag vill jag göra och så mycket jag vill se. Jag är ung och törstar efter kunskap. Vill lära mig ett fjärde språk, helst flytande. Det finns inget som hindrar mig mer än jag själv och min planering utav MIN tid. Men man är ju inte mer än mänsklig och det finns vissa prioriteringar. Jag är impulsiv och envis med en orolig själ. Och sätter jag mitt huvud till någonting ger jag inte mig förräns jag nåt dit eller har fått tankarna på annat håll. Ibland undrar jag om det är till min fördel eller nackdel?

Love Stina

Kommentarer
Postat av: joyce

Hey



Behöver du en ny mascara ?

Var med å tävla nu om denna perfekta mascaran från YSL?



KRAM

2009-02-06 @ 14:27:29
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/
Postat av: Anna

vilken fin tunika!

2009-02-06 @ 15:37:07
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0