Man kan inte vara arg när man är på Internet



Jag kan nog erkänna att jag inte har varit världens lättaste människa att handskas med denna morgon. Vi satt och surfade rundor efter ett hotell i San Fransisco samtidigt som jag löste upp ett sladdtrassel. Jag blev irriterad och Kalle kom med denna underbara kommentaren: Man kan inte vara arg när man är på Internet. Översättningen är: man kan inte vara arg när man är på semester :) Frukosten var god, det blev Bagels med sylt...


Det var meningen att vi skulle äta yoghurt till, men så blev det inte efter att vi lyft på locket. Den såg ju nästan giftig ut...


När vi väl kom upp och rummet var det dags att packa ihop våra väskor igen. Kalle gick ner med de, men ungefär lika snabbt var han tillbaka. FAN OCKSÅ! hörde jag ute i hallen och förstod inte riktigt vad det var som hade hänt. Snabbt öppnade jag dörren eftersom han inte hade några nycklar till rummet själv. Han hade låst in bilnycklarna i bilen! Närvöst sprang han rundor i rummet och vi letade upp nummret till Hertz. Jag måste poängtera att allt detta hände två minuter innan utcheckning. Vi stressade ner till lobbyn där reseptionisten ringde upp Hertz åt oss. Närvöst väntade vi på att någon skulle svara och undrade vad detta kalaset skulle kosta oss. Efter ett par minuter och ett telefonsamtal senare kunde Corvettes kundtjänst öppna upp bilen åt oss via satelit och helt kostnadsfritt. Vi kunde nu pusta ut och få oss ett gott skratt innan vi fortsatte vår bilresa mot San Fransisco....


Efter ca 1 timme möttes vi utav San Fransiscos Skyline.


Och efter en liten runda genom staden hittade vi till vårt hotell Radisson Fisherman's Wharf. Staden ser precis ut som i alla filmer med radhus och backar branta som berg :)

Nu ska vi ut en sväng på stan och äta något gott. Vi börjar bli lite hungriga ;)
Love Stina

Kommentarer
Postat av: mami

Vilka kontraster! jag tänker på er frukost i Vegas och denna ni presenterar idag :) det är det som är så kul med resan, man ser och upplever en massa. Tänk! nästan exakt en vecka sen ni åkte hemifrån och ni har varit med om så mycket och mer väntar...nu ska jag lägga mig, puss o kram

2009-01-18 @ 23:51:33
Postat av: mami

...och det där med bilen...det är helt fantastiskt! :) :)

2009-01-18 @ 23:55:18
Postat av: kerstin

2009-01-19 @ 00:21:33
Postat av: kerstin

oj! där gick det lite fort...hehe .Vilken tur att det ordnade sig med bilen. Ja Kalle har rätt kan man vara arg när man är på internet??? Jag tycker det är jätteroligt att följa er..gillar när det är mycket bilder..men förstår när du inte hinner.Kram på er!!

2009-01-19 @ 00:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0