Packat och klart...

Sitter och väntar på att Kalle ska komma tillbaka. Har nu packat ihop alla våra saker och snart så ska vi checka ut. Sista natten tänkte vi spendera på The Bellagio så efter ut checkning bär det av dit. Kommer att sakna detta rummet vi har haft här, så rofyllt och sängen var helt underbar att sova i. Men man måste prova annat också, annars blir man kanske för bekväm :)

Vädret i Vegas idag är soligt och faktiskt lite varmare än igår. Man hade gärna velat ligga och sola en timme eller två, men det finns det inte tid till :) Dessutom tror jag att de hade tittat på mig lite konstigt på mig eftersom jag alldeles säkert hade legat helt ensam vid poolområdet.

Kalle kommer väl snart och då får jag vara redo för avfärd. 
Love Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0