From Beverly Hills to the Beach...

Bättre sent än aldrig. Jag var så trött igår kväll så jag deckade i sängen med alla kläderna på efter att vi hade kommit hem. Men vi hann med lite under dagen i allafall. Det blev en sovmorgon igår. Så vi var inte ute från hotellet förräns kl 12. Vi bestämde oss för att vi skulle åka till Beverly Hills. Sagt och gjort vi satte in GPS: en och körde, men det tog en stund i all trafik. Väl framme sken solen upp....


Och villade rundor på gatorna mellan husen. Vi tog en cruise längs med Rodeo Drive bland de exclusiva butikerna med hopp om att få se en kändis, men ack :) Det såg exakt ut som på film...



Därefter körde vi genom hela staden för att komma till Santa Monica Pier. Solen hade gått i moln, men det var fortfarande varmt i luften.



Vacker utsikt från piren...


Fick stanna upp och ta ett djupt andetag frisk luft :)


Nu har vi kommit lite närmre havet och det luktade salt vatten och fisk.



Sen blev vi hungriga, men det var inte så konstigt när klockan närmade sig halv sex.


Det blev nachos till förrätt och tacos till huvudrätt. Jag som inte är så jätte glad för mexikansk mat tyckte det var super gott.


Utsikten från restaurangen


Jag avnjuter min Strawberry Margaretha efter en god måltid.


Nu ska vi vänta lite så att regnet lägger sig, det öser nämligen ner. Sen är det dags för någon sevärdhet. Men först lite frukost!

Love Stina

Kommentarer
Postat av: embla

Hejhej, idag kom 08/09 bild bomb ut. Men också lite smått om Carolina. Jag snackar alltså om Carolina Gynning, vad är hon i din värld hiss eller diss ? hat eller forebild ? Jag vill veta din tanke, på min blogg får du veta vad jag hissar idag.

KRAM

2009-01-22 @ 19:19:04
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: Frida

Haha, ojdå. Ja då hade jag verkligen fått det om bakfoten :P

2009-01-22 @ 19:32:17
URL: http://fwin.blogg.se/
Postat av: mami

Roligt att återse platser vi också varit varit på! ska ni besöka Universal Studios? det värt att se! Snart är det väl dax att tänka på hemresan :) njuuuut in i det sista! puss o kram från oss

2009-01-22 @ 22:46:47
Postat av: Anonym

fin blogg du har (: kolla gärna in min ? (: helenaelionorastrom.blogg.se

2009-01-23 @ 14:57:40
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0