We did it again...

Haha det är vi i ett nöt skal. Vi tänkte pyssla om oss själv innan avfärd till Las Vegas. Kalle skulle klippa sig och jag tänkte vårda mina naglar. Vi gick förbi en frisör och gick in för att fråga om de hade tid. Visst hade de det och tittade frågande på oss och vi dumma som vi var frågade inte hur mycket det skulle kosta. Så farligt dyrt kan det väl inte vara sa Kalle, det är ju inte en kotte i salongen. Kalle satte sig i frisör stolen och jag gick till en manikyrist några meter därifrån. När jag var färdig gick jag direkt till salongen igen och kollade om Kalle var klar. Visst var han det och fin blev han, men det visade sig att killen som klippte honom var Sharon Stones och Whitney Houstons privata frisör och brukade ej klippa i vanliga fall. Så typiskt oss, vad klippningen kostade vill jag inte nämna.


En annan rolig sak som hände var att vi blev fotade eller rättare sagt bilen, innan vi lämnade West Hollywood. Känndes lite konstigt då man själv är den som fotar fina bilar :) Men vi begav oss glada mot Las Vegas...


Här ville vi inte äta :)


Mer amerikanskt kan det inte bli corvette och Burger King...




Väl framme hade mörkret fallit över Vegas och ett hav av ljus mötte oss, enkelt hittade vi till vårt hotell The Venetian och rummet vi hade bokat är underbart. Denna gången hoppade vi inte i sängen :)


Både jag och Kalle var som två barn som skulle upptäcka vartenda litet vrå utav rummet.



Efter en dag med massa händelser är det nu dags för en god natts sömn. Jag måste säga att det känns konstigt att gå lägga sig vetandes att alla där hemma är snart på väg upp ur sängen...

Love Stina

Kommentarer
Postat av: Kirre (hehe)

Ja,ja vilka misstag man kan göra! Kul:} Fina blev ni.Det ser fantastiskt fint ut, mmm vilken bil och vilka hotellrum... men va hände med San Fransisco? Eller skulle ni dit senare.....ska bli kul och läsa nästa rapport från Las Vegas...och mycket bilder!!Ha det bra..puss och kram...Se upp för papparazzis ( hm stavas det så?).

2009-01-14 @ 12:57:52
Postat av: tatamama

A szépségért megkell szenvedni és fizetn !de van egy közmomdas miszerint: KÉRDÖ UTJÁT NEM VESZTI (sem pénzét)Biztos csodálatos élményben van részetek, pusz. és kellemes vakáciozást.

2009-01-14 @ 14:38:32
URL: http://byztina.blogg.se/
Postat av: mami

Så fina ni blev? sk..t i priset, nu har ni redan betalt, ni kan väl dra in på ngt annat mot slutet...eller tog ni springnotan? he,he, jag bara skojade. Vilket hotell blev det i Vegas? och hur länge ska ni stanna där?väntar nyfiket på flera fotoinlägg. Puss o kram

p.s. fick ni plats med era väskor i den fina bilen?

2009-01-14 @ 18:57:51
Postat av: mami

ohhh, jag såg det sen att ni redan hade skrivit vilket hotell..sorry, jag är så ivrig att läsa så jag missat det :)

2009-01-14 @ 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0